top of page
  • Foto van schrijverRikkie mul

Facilitair servicedesk medewerker bij Gro-up

Bijgewerkt op: 17 apr.



Opgroeien, je leest het eigenlijk al in de naam, is waar Gro-up zich mee bezig houdt. In bijna elke fase van een opgroeiend kind is Gro-up aanwezig. Van buurtwerk, kinderopvang en onderwijs tot jeugdhulp en kraamzorg. Met om en nabij 300 locaties verspreid over de randstad en daarbuiten is Gro-Up een grote organisatie, waarin met allerlei verschillende partijen samengewerkt moet worden. De kern van het werken bij Gro-up is zoals we het zelf zo mooi zeggen: je bezig houden met het ontwikkelen van de voorwaarden om te kunnen groeien. Gro-up doet dit door onder andere een intensieve samenwerking met het gezin, de buurt en alle overige betrokkenen van het kind.


De afdelingen Vastgoed en Facility Management zitten momenteel in een ontwikkelingsfase. Deze afdelingen worden samen met de servicedesk opnieuw ingericht, met andere verantwoordelijkheden en taken. En daar begint mijn opdracht voor Gro-up, namelijk een kans om mee te denken in het vormgeven van een vernieuwde en verbeterde servicedesk. Tijdens mijn opdracht op de servicedesk ben ik bezig met het beheren van de facilitaire meldingen van de 300 Gro-up locaties. Hierbij heb ik een mandaat en krijg ik het vertrouwen om zelf oplossingen vorm te geven. In dit proces vraag ik offertes uit, onderhoud ik contact met verschillende leveranciers, beheer ik facturen en onderhoud ik het contact met de locatie managers. Daarin staan het managen van verwachtingen en het stellen van prioriteiten centraal. Deze werkzaamheden zijn geen enkele dag hetzelfde, elke dag zijn er nieuwe vraagstukken om op te lossen, nieuwe uitdagingen om aan te gaan en nieuwe mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.


In mijn eerste weken ben ik erg goed ontvangen. Mijn team bestaat uit open en vriendelijke collega's die op elk moment klaar staan om mij te helpen en ondersteunen. Ook in mijn onboarding waren er collega's aanwezig die de voorwaarden wilden scheppen voor mij om te kunnen groeien. De klus op de servicedesk bij Gro-up is een mooie en leerzame uitdaging, een uitdaging die ik graag met beide handen aanpak.


Opgroeien staat centraal in deze blog, en ik zal hem hier ook mee afsluiten. Opgroeien gaat samen met mijn tijd bij With-Care. Ik ben namelijk als trainee begonnen en ik heb mij door onder andere deze opdracht als hospitality professional kunnen ontwikkelen. Ik ben ontzettend trots om jullie te kunnen vertellen dat ik na mijn traineeship, vast bij in dienst zal gaan bij With-Care! Bij With-Care zie ik veel gelijkenissen met Gro-up. Collegialiteit, persoonlijke aandacht en het bieden van de voorwaarden en de ruimte om je zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen, zitten diep in de kern van de organisatie verweven. Ik kijk er naar uit om mijn carrière als interim manager van start te laten gaan.


Met gastvrije groet,


Rikkie Mul





Nu nog - interim management trainee

Toekomstig - interim facility, - & hospitality manager

With Care hospitality


104 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page