top of page
IMG_7149.jpeg

Interim Management

Indien er grote organisatorische veranderingen op komst zijn, één van uw medewerkers binnenkort met verlof gaat, of dat er om andere redenen behoefte is aan extra capaciteit, kunnen wij u ontzorgen. Onze interim managers kunnen op elk gewenst niveau instromen.

Of het nu gaat om het optimaliseren van bedrijfsprocessen tijdens veranderingen, het tijdelijk invullen van cruciale posities, of het bieden van extra ondersteuning in drukke periodes, onze interim managers brengen niet alleen hun vakbekwaamheid mee, maar ook een frisse kijk en een proactieve benadering.Wij begrijpen dat elke organisatie unieke behoeften heeft, en daarom passen onze interim managers zich moeiteloos aan om te voldoen aan uw specifieke eisen. Of het nu gaat om strategisch management, operationele ondersteuning, of iets daartussenin, wij leveren ervaren professionals die naadloos integreren in uw team en direct bijdragen aan het behalen van uw doelen.

Met onze dienstverlening heeft u de vrijheid om u te concentreren op uw kernactiviteiten, terwijl wij zorgen voor de continuïteit en efficiëntie binnen uw organisatie. Of het nu gaat om kortlopende projecten of langere interim-opdrachten, wij zijn hier om u te ontzorgen en uw bedrijf soepel te laten draaien, zelfs te midden van veranderingen en uitdagingen. Onze toewijding ligt in het ondersteunen van uw succes en het creëren van een omgeving waarin uw organisatie optimaal kan gedijen.

Waarom een Interim Manager van With Care Hospitality? 

Duidelijke tarieven:

In korte tijd een passende match:

Dankzij ons eigen team van ervaren facility professionals, variërend van junior tot senior niveau, kunnen we snel en doeltreffend geschikte kandidaten vinden die perfect aansluiten bij jouw organisatie.

Geschikte kandidaten voor diverse posities:

Wij kunnen gekwalificeerde professionals leveren voor facilitaire functies op elk niveau, variërend van junior tot senior. Onze kandidaten beschikken minimaal over een hbo-opleiding, aanvullende certificeringen en relevante werkervaring.

Brede deskundigheid:

Wij kunnen geschikte professionals leveren voor zowel de technische als niet-technische aspecten binnen facilitaire dienstverlening, inclusief hard- en soft services.

Wij houden van duidelijkheid. Daarom communiceren we open en eerlijk over onze tarieven, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Hogere hotelschool geschoolde professionals:

Wij bieden continue ondersteuning aan onze professionals door middel van vakspecifieke trainingen, competentieontwikkeling, coaching en toegang tot een uitgebreid kennisnetwerk.

Goede samenwerking:

Met jou als opdrachtgever gaan we graag een langdurige relatie aan en zijn we jouw kennispartner in de facilitaire wereld.

Onze succes verhalen 

Een selectie van onze ingevulde functies: 

Ben je op zoek naar een professional voor een andere rol? Neem gerust contact met ons op.

01.

Facility Manager

02.

Contractmanager

03.

Facilitair coördinator

04.

Hospitality Manager

05.

 Huisvestingsspecialist

Heeft u interesse? 

Wij nemen graag vrijblijvend contact met u op.

Bedankt voor uw bericht!

Schermafbeelding 2021-01-29 om 14_40_37_.webp
Schermafbeelding 2021-01-29 om 14_39_58_.webp

Met vriendelijke groet

 

download.png
Maersk-Logo.png
ziggo-logo-png-transparent.png
1606402956559.jpg
Logo_Sofitel_Legend_The_Grand_Amsterdam.png
bottom of page