Wist je dat je bij With Care Hospitality bij uiteenlopende opdrachtgevers aan het werk kan? Onze collega Roméo Pelgrim is sinds december gestart bij Bejo Zaden B.V als Facilitair Servicedesk Medewerker. In deze blog vertellen we je er meer over!
Bejo is een internationaal familiebedrijf dat zich richt op groentezaadveredeling. Dit houdt in dat zij bezig zijn met het onderzoeken, veredelen (het ontwikkelen van nieuwe of verbeteren van rassen), produceren, bewerken en verkopen van groentezaden. Bejo is momenteel actief in meer dan 30 landen en heeft wereldwijd ongeveer 2200 medewerkers in dienst. Het assortiment bevat daardoor ook meer dan 1200 rassen verdeeld over ongeveer 50 gewassen. Via de kunst van het veredelen zijn deze rassen geschikt gemaakt voor de verschillende klimaten en markten.
Door de groei die Bejo de afgelopen jaren heeft gemaakt is Roméo bij de Servicedesk gestationeerd om een deel van de transitie van de afdeling Facility & Assets te vergemakkelijken. De Servicedesk is de first line support voor alle medewerkers en leveranciers van Bejo. Het team waar de Servicedesk onder valt, is intussen flink gegroeid in aantal medewerkers. Dit zorgt voor een uitdagende dynamiek in de opdracht. Waar nodig ondersteunt Roméo ook bij een aantal facilitaire projecten. Op deze manier is geen enkele dag hetzelfde als spin in het web op een van de meest centrale locaties (HQ) van Bejo.
Dat Bejo van origine een familiebedrijf is, heeft Roméo vanaf moment één gevoeld. Tijdens zijn onboarding is hij goed begeleid door zijn directe collega’s. En doordat hij een van de eerste gezichten is die je bij de entree ziet, heeft hij in korte tijd veel collega’s leren kennen.
Roméo blikt terug op een leerzame periode en voelt zich echt een onderdeel van het team. Samen met zijn collega’s zullen ze ervoor zorgen dat de nieuwe afdeling van een zaadje, naar een gezonde en goed gevormde groente zal gaan groeien.
Roméo Pelgrim
Interim facility,- & hospitality manager
With Care hospitality
Comments